All I wanna do is watch Cartoons with you.

Jag har ritat, bara för jag vet inte. Jag ska skapa, det är därför jag finns, GOD SENT ME TO PAINT PICTURES OF WIERD THINGS. Typ. Nä. NOT.


Och ja. Jättefint att jag råkar titta fram och visar mitt vackra ansikte. NOT. Meeen, det ska föreställa Natalie Portman. Som är typ snyggast evvaaah! Åh, det syns inte ens att det är hon. Äh... Det är en dålig bild, den ser bättre ut i verkligheten. Skuggorna är CAPISCH!


Mamma kommer att döda mig imorgon när hon läser det här och ser hur sent jag är uppe. Om hon inte märker det redan nu snart när jag ska gå och kissa. HEH.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag kommer snart och väcker dig, he he. <3

2010-12-21 @ 06:57:37
Postat av: Jennifer

HAH! Klockan sju?!?!?! Nänänä ;) Jag klev upp nu jag minsann. Dumma mig...

2010-12-21 @ 13:47:50
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0