OMG jag är så snygg! ;)

Jultomten kom igår, han tyckte nog att ja va en snäll flicka fööööör, ja har fått såååå många bra och fina och dyra prisenter, tänket visa upp dom här i bloggen! För ni blir säkert så jätte avendsjuka på mej  ;P


En jätte söt apakatt som jag har döpt till Amigo <3



GOLDEN GRILLS! Vem kommer att va snyggast på festen nu då? ;) <3



One piece dress! OMG sååå nöjd *hihi* Nu kan jag stänga in mej i den och lukta på mina egna fisar <3



Mer får ni se nån annan dag, för nu har ja lite bråttom för ja ska på partaj hos Bingo Rimérs managers, manager. Och såklart, träffa mr "K.U.K"

Hoppas ni andra fick fina prisenter också,fast kanske inte ni fick lika dyra som mina ;) <3 LATER BITCHES!

Kommentarer
Postat av: M

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJHAJAHJAHHJAJALAOAOHAHAHAHHAHAHHAOHAOHAOAHOAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJHAJAHJAHHJAJALAOAOHAHAHAHHAHAHHAOHAOHAOAHOAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahahah!!!!!!

2010-12-28 @ 18:16:11
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: sanna

tja ba. jag är en gammal tant på lidingö som tycker du är toppen! lånade ditt citat om fisarna till mitt onepiece inlägg - hoppas det var ok.

2011-01-15 @ 12:12:06
URL: http://sannas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha självklart! Bara att låna!

2011-01-25 @ 00:11:12
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0