Fett

Känner mig nyttig så här på en söndagskväll. Cashewnötter och tomater. Vem äter inte det som godis liksom? Snart borde jag också ta mig en dusch innan klockan är sent. Eller, ja det är den ju redan. Men jag stinker, och jag vill inte att folk ska gå femton meter bakom mig och svimma av min hemska odör.

Hur som haver. Helgen var bra. Idre var bra. Mycket bra! Vi åkte hem igår på eftermiddagen. Jag tyckte antagligen inte att helgen var riktigt komplett utan alkoholhaltiga drycker, så jag mötte upp Anton och gick på Svegskrogen. Träffade många bra människor. Hånglade lite med födelsedagsbarnet Sofie. Mest för att visa grabbarna how it´s done. Men när allt kom omkring, så kände jag att det inte var så roligt att vara berusad. Kostsamt och ont i huvudet dagen efter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också börjat tycka det är lite värdelöst att dricka,de konstigt hur man förändras hit och dit med tiden...mystiskt värre

2010-03-01 @ 07:47:42
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, det är fucking wierd! :O:O:O:OOOOOoooooo

2010-03-03 @ 19:51:20
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0