Blabla blaaa...

Lönebesked idag. OOOOOH! Happy! Det får till och med en smiley :D

Imorgon åker vi (la familia) till Idre och bor i en hyrd stuga med våra norska släktingar. Det blir trångt och kallt. Sova med fienden... Hoppas de inte hugger oss i sömnen. För att överleva ska jag bunkra upp med godis, film och böcker. Det finns inget internet där. För er som undrar så kommer jag inte att åka skidor. Utför alltså. Ja, inte längd heller. Jag har aldrig åkt slalom, kommer nog aldrig att göra det heller. Trots att närmsta backe är några kilometer bort. Sport har aldrig intresserat mig direkt...

Kommentarer
Postat av: s

Jag är inte mycket för sport heller. Inte alls. Men slalom är faktiskt skitkul, tro det eller ej.

2010-02-25 @ 20:21:47
URL: http://vardagskatastrofer.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Haha ja, jag har ju åkt slalom med längdskidor på en opistad backe en gång, och det var faktiskt kul!

2010-02-25 @ 21:15:26
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0