*buuurp*

Jag tänkte införa en "dagens mat" skit på bloggen. Jag måste börja äta mat. För utan mat i flera dagar är inte bra, sen när man kanske äter en chokladkaka så går man upp i vikt eftersom kroppen gått ner på svältnivå och tar upp allt den får i sig. Not good... Så dagens mat bestod av ris, chasewnötter, wokgrönsaker och quorn i stället för kyckling. Jag vet inte vad som hänt, men jag mår illa av tanken på kött. Och mjölk. Usch, mjölk är så äckligt. Jag som har varit en köttätande människa sen jag föddes...

Kommentarer
Postat av: Ma

Du borde bli vegan som malin polare max, skulle passa dig perfekt!

2010-01-12 @ 19:47:12
Postat av: Jennifer

Jaa, precis! Haha

2010-01-13 @ 21:47:49
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0