Fittigt

Äter mat... Ska snart hem till Emma. Inte så jättesugen på att umgås med någon ärligt talat. Jag är nog en ensamvarg egentligen. Så som jag alltid varit. Jag har låtit mig bli för mycket beroende av vänner/kompisar. Jag är egentligen en självständig människa som inte gillar att hela tiden vara andra till lags. Inte jag. Jag kommer säkert somna mitt i bullbaket med ansiktet i degen. För jag är så sjukt jävla trött. Mindre än tre timmars sömn för att gå på en helt jävla värdelös skola. Jag är glad om jag somnar vid tre-tiden. Tyvärr var det allt för längesedan jag gjorde det... Plus att jag har världens drygaste grannar som går i trappen vid fem på morgonen. DÖ.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vet du, att jag tror inte människan är skapt för att vara ensam. Det låter som världens klyscha men så tror jag det är. Man har liksom bara vant sig vid att vara ensam, man säger nej, och stöter saker ifrån sig per ren automatik. Fullständigt lycklig blir man bara i sällskap med andra.



Jag vet att det är jättesvårt att förstå och ens acceptera en sån tanke. Men det är ändå ganska fint att våga lita på, och våga göra sig beroende av andra människor. Att vara med andra behöver inte innebära att vara andra till lags. Man måste på nåt vis mötas för att fungera.

2010-01-22 @ 18:34:10
URL: http://vardagskatastrofer.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Jo... Det du säger är ju helt sant. Man kan nog inte stå ut ensam. Det skulle förstöra en efter ett tag. Men ibland så vill man bara flytta upp på ett berg och bo där tills man dör... Puss pårä!

2010-01-23 @ 18:08:17
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0