Giving head to Bush

Idag är jag:

Tjock
Ful
Dålig i skolan
Hungrig
Snorig
Uttråkad
Livshatare
Skolhatare
Lärarhatare
Kylahatare
Sigsjälvhatare

Men mest av allt är jag nog så ful att speglarna börjar blöda när jag passerar dem. Vad har hänt med mig? Jag har aldrig varit så här ful någon gång. Jag har aldrig haft så här dåligt självförtroende som jag har nu. Och när jag (de få gånger) får kommentarer om att jag är fin så skrattar jag bara och undrar om de driver med mig? Seriöst, jag har aldrig haft sämre dagar. Både på insidan och utsidan. Men mest insidan. Den är dålig. Farligt dålig. Jag har aldrig varit så arg som jag har varit de senaste veckorna heller. Jag kan bli så arg på så lite. Jag tål ingenting. Som ett känslomässigt jävla vrak. Och sen kommer våran jättesnälla "hjälpassistent" Carina och säger -men vad ska det bli av er, ni kommer ju hamna på gatan. Jo men tack, det är precis det jag vill höra. Fyfan. Jag tror att jag struntar i skolan imorgon. Det är inte värt att lägga ner mina sista kraftansträngningar på skolan. De behöver jag för att överleva. Så om någon har sisådär 100 000 kronor på fickan och inte vet vad de ska göra av dem så får de gärna ge dem till mig. Då åker jag fortare än kvickt ifrån det här landet och flyttar till ett land där man lever för att överleva, och inte lever för att göra en strålande karriär och ha märkeskläder.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej, jag vet att det där inte stämmer.



Jag har fått lära mig att man alltid är sig själv. Du kommer alltid vara Jennifer. Många dagar är dåliga, jag vet. Men du ÄR inte den dåliga dagen. Och bara för att du känner dig ful, så är du inte det.



Idag är du Jennifer, som känner sig:



Tjock

Ful

Dålig i skolan

Hungrig

Snorig

Uttråkad

Livshatare

Skolhatare

Lärarhatare

Kylahatare

Sigsjälvhatare



Men det du känner är inte riktigt sant, för det är bara för stunden. En sinnesstämning.



Jag vet

att det är svårt att bryta tankemönster. Typ det svåraste som finns, men någonstans måste man börja, helt enkelt. För sådär vill man inte gå och tycka om sig själv.



Puss på dig.

2010-01-12 @ 19:27:16
URL: http://vardagskatastrofer.blogspot.com
Postat av: Ma

Du må vara en hatare men jag älskar dig ändå, för jag vet att det finns mer en bara hat. Även om det är det som kommer ur din mun just nu, så finns det även stunder då du säger älskvärda saker. Om du känner dig nere tänk på näsapan, och även dina "jävla bildare" estet vänner som alltid finns i skolan och vis sidan om.

2010-01-12 @ 19:39:41
Postat av: Anonym

ps. Vi kan raka av håret tillsammans på studenten om du vill!

2010-01-12 @ 19:40:57
Postat av: Jennifer

Sophie: Det var precis det där jag behövde höra. Pussen på dig.



Emma: Jag älskar dig med. Och näsapans snopp är sjukt frän! En exotisk frukt typ...

2010-01-13 @ 14:25:08
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Ma

Undrar hur andras djurs snoppar ser ut? De kanske också ser ut som exotiska frukter...inte undrar på varför dom är mer sexgalna en vi!!!!

2010-01-13 @ 21:12:28
Postat av: Jennifer

Nä precis! Jag som fullkomligt äääälskar frukt! ;D

2010-01-13 @ 21:37:50
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: adelina

Det var ingen bra dag du hade, då. :/

2010-01-17 @ 20:04:56
URL: http://adelinas.webblgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0