Kryptonit i fittan

Äsch. Imorgon är det måndag den elfte vilket är lika med skola, vilket är lika med döden. Jag vill sluta den här skiten någon gång. FYRA jävla år på gymnasiet. TOLV år i skolan. Fatta, toooolv ååååår. Jag har levt i nitton år och sedan jag var två år började jag på dagis. Alltså, hela mitt liv har hittills bestått av att göra en massa måsten. Snacka om att bli trött på detta. Speciellt alla lärare. Jag vet att de försöker så gott de kan med att hjälpa och den där skiten. Men fyfan vad de kan gå mig på nerverna. Å andra sidan, när skolan är slut, vad gör jag då? Det finns ju inga jobb. Satans fyrtiotalister! Gå och pensionera er någon gång och ge jobben till oss som försöker att överleva. Ni kan leva på skatten som vi betalar. OKEJ?

Fick förövrigt en väldigt "fin" kommentar idag av en gammal man på jobbet. *Tar tag i min arm* -Du är ju så mjuk och fin! Hehe... Ja. Men det ska bort nu. Stenhård träning och mat. Alltså... Jag ska i alla fall försöka äta mat. Nä, nu ska jag proppa i mig en alvedon och ta på mig mina glasögon så jag ser något och slipper huvudvärken!

Kommentarer
Postat av: En annan fånge inom lärdomen

Du jag kunde fan inte sagt det bättre själv.

2010-01-10 @ 21:21:03
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0