Period sucks!

Åh, satans mensvärk. Hatar det. Magnus frågade om jag ville följa med på badhuset, men nä. Det gör för ont för att röra sig. Det får bli någon annan gång... Just nu värmer jag lite bröd i ugnen och kollar på film. Jag ska väl vara duktig och städa och packa tills imorgon. Åker tidiga bussen till Sveg för jag har klipptid klockan två. Då ska jag färga/bleka håret. Tänk att jag bara har varit till en frisör två gånger i hela mitt liv... Tänk vad mycket pengar jag sparat! Det finns folk som rynkar på pannan och ser lite sådär nedlåtande ut när jag säger det. Haha. Och oftast har man sett bra mycket bättre ut i huvudet än vad de har gjort så... Nä. Rynka på pannan ni.

Kommentarer
Postat av: mA

Morsan klippte mitt hår tills det gick "out of controll" då våga hon inte längre och jag törs inte klippa mig själv. Tur att jag inte klipper ofta och att vi har josefin!

2010-01-28 @ 21:25:08
Postat av: Jennifer

Ja, jag brukar klippa mig själv. Gillar inte när andra rör mitt hår, för de vet oftast inte hur jag vill ha det. Jag vågar knappt låta josefin klippa mig...

2010-01-29 @ 17:30:54
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0