Törnrosa- R.I.P

Fick ett härligt uppvaknande idag. Trodde att jag skulle jobba sju till tio på kvällen, men så var det tydligen inte. Det var på morgonen. Min sköna törnrosa-sömn fick lite mer än taggar i sig kan jag lugnt konstatera. Det var bara att häva sig ur sängen och dra på sig byxor. Inte ens någon BH. Och jag lovar, det är bland de enda gångerna jag faktiskt VILL ha en BH på mig. Upp och ner för trappor är inte det härligaste för bullarna så att säga. Tur i oturen att det bara var tre timmars jobb. Imorgon blir det några till. 8 till 14. Känns som ett fint avslut på lovet. Lite klirr i kassan och hjälpa gamla människor. Även om vissa gamlingar kan vara lite elaka, men det är bara att flina och se glad ut. Happihappi typ.

Sen vill jag fan inte vara mörkhårig. Hate it. Nä, jag trivs bättre i min naturliga hårfärg, blond. Men tydligen så är mitt hår så "slitet" att det skulle bli som tuggummi om jag färgade tillbaka det. Fast å andra sidan så vet jag inte om jag bryr mig så värst om det. Det kan gärna vara tuggummi för mig.

CRAPoooouuut

Kommentarer
Postat av: Erik

Du som är så fint i mörkt:D

2010-01-09 @ 18:11:49
URL: http://deeeb.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Aw, tack! Men jag trivs inte i det... Jag är född till en dum blondin tror jag ;D

2010-01-09 @ 19:53:17
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Ma

Bra, i want my aexy blond back! ;)

2010-01-09 @ 21:05:42
Postat av: Jennifer

Haha! JA, I want it back too ;)

2010-01-09 @ 22:15:10
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0