Adjöken!

Nu är det början på något nytt. Jag håller på att kasta gamla minnen och saker som jag haft sedan jag började få hår på huvudet. (Vilket tog flera år för mig, hehe) Jag kan aldrig spara minnen, jag slänger dem alltid. Varför jag kastar dem vet jag inte... Faktiskt. Nu ska mina nuvarande prylar få plats i mitt rum. Allt jag haft i min lägenhet, ska på något sätt försöka samsas om mitt rum här i Sveg. För imorgon, då säger jag adjö till Färila, Ljusdal och allt som hör där till. Hejdå till min underbara lägenhet... Gissa vem som kommer att gråta ögonen ur sig imorgon. När lägenheten är tom, utan mina saker och utan mig, då kommer jag kanske inte hålla gråten inom mig. Men jag ska försöka. Jag får tänka på att det bara är en lägenhet, och ingenting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0