Bokstavsbarn och manodepressiviteter



Snyggaste tandborsten jag ägt. Värsta dressed-up med kostym! Kan även användas som snorpetare. Mycket bra. Sista bilden ser jag ut som någon som försöker vara snygg men inte lyckas och ser bara allmänt dryg ut. Tänkte om ni ville lära er hur man gjorde. Man vinklar aniktet så den bästa sidan syns, ler liiiiite men inte för mycket, helst ska huvudet vara på sned som en ledsen hundvalp och tindrar lite extra med ögonen. Så, receptet på en fullbordad idiot! Ja okej, det finns en sak till, visa tänderna lite också. Men det gjorde inte jag... Har inte borstat dem än ju. Först ska jag inviga kvällen med chilinötter och Star Wars. Jag har nämnligen något speciellt att fira idag. Äntligen har jag också blivit kvinna och fått mens! Nä... Inte riktigt. Men jag har faktiskt en anledning. En förjävla bra anledning! (Det sjuka med detta är faktiskt att jag inte är sarkastisk utan det är verkligen goooood.)  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0