GRATTIS EMMA!!!!! :)

Mamma vart just överraskad av sina vänner som kom hit med present, blommor och sprit. Hon fyllde 40 för någon vecka sedan. Hon fick en dildo. Bara så ni vet. Och en snuskig kortleks-leks grej! Jepp... Ska snart sy lite kläder också. Bah, en klänning tyyyyp... blablablaaaa och så vidare.

Har varit i Uppsala i onsdags också, kollade på universitet med Emma. Vi fann det ganska ointressant och for till Stockholm tidigare än vi hade tänkt oss. Gick runt och kollade i affärer. Emma shoppade, jag kollade på ungefär. Det enda jag köpte var vindruvor på Hötorget. Duktigt värre av mig! (HAHA)... Sen kom Emil och mötte upp mig och vi åkte hem till honom, där jag skulle sova. Han bor på en båt, utanför Gröna Lund. Asballt! Vi lagade mat, eller nej Emil lagade mat, jag kollade på. Tog oss ett glas vin och lade oss i sängen och kollade på Aladdin. Nej, man växer aldrig ifrån barnprogram. Nästa dag skulle jag ta mig till hötorgsbron. Lättare sagt än gjort när lokalsinnet är lika bra som en blind alzheimers-gubbe. Emma stod på plats och väntade medan hon pratade med mig via mobiltelefonen. Plötsligt säger hon att bussen precis åkte förbi henne. GREJT! Vi hade alltså missat den. Men på något vis tog vi oss ändå dit vi skulle, Frihamnen magasin 3, där hela estetiska linjen väntade. Både tönt-bildarna och de supercoolataringenskitochtyckerattallabildareärdumihuvet-musikarna. Tanken var att vi alla skulle gå på olika museum och kolla. Fanns mycket intressant att fästa ögonen på. Härligt värre att jag fick feber och snorade sönder pappersnäsdukar. Men jag är fan ingen klen jävel. Inget sånt tönteri kan stoppa mig. Resan hem var inte så härlig dock... Kändes som att jag skulle dö?!!!??? Haha. Nej det gjorde det inte. Den var supermysig. Kollade på Ace Ventura, IGEN. Samma som förra året, bah, fantasiiii??? Någon??? Nähe...

Jaja, nu har jag kräkts ur mig massa ordbajsningar. Nu räck dä! Ciao.

Kommentarer
Postat av: mA

Thank you my darlin! xD

2010-03-20 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0