balle


Om kvällen/natten/morgonen skulle beskrivas med ett ord: Episkt!

Jag hamnade i Ulvkälla på någon fest med Pia, Christoffer, Marre och en massa mer. Sedan dog festen och vi knatade vidare till Håkan. Festen dog där också, så vidare till Statoil för den obligatoriska "fyllekorven". När våran vandring hade nått min dörr hade vi med oss en trasig flagga, en varing för snöras-skylt och en plaststol. Christoffer fick en liten vision där om hur vi skulle placera mig på plaststolen i vardagsrummet, lägga flaggan i knät och ställa skylten över huvudet. "Asså fatta vad dina föräldrar kommer dö!!" Så vi skrattade. Jag har inte skrattat så där mycket, så där länge på evigheter. Möttes upp i dörröppningen av en smått förvånad/arg/sömnstörd/vad-håller-min-dotter-på-med pappa. Så random!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0