Das underpanties, YAAAA!

Hej jag är bipolär. Jag har fått en ny medicin som gör att jag blir ding i huvudet och springer på toan hela tiden för att kissa. Den heter Litium. Det är grundämne tre i det periodiska systemet och är en sorts salt/metall. Och eftersom salt gör att man blir törstig så dricker man hela tiden. Vilket gör att man "kastar vatten" HAHA! Klockrent uttryck. Sen får man ett stort sockerbegär, vilket gör att man kan gå upp i vikt. Jag kände att det här inte var något att sticka under stolen med. Det skulle snarare bli jobbigt att inte säga det... Jag har även ADHD. Tro det eller ej. Men den har jag ingen medicin mot. Än. Det kanske kommer, mest troligt. Jag fick dessa två diagnoser nyligen och känner mig knäpp i huvudet. Men nu vet jag ju i alla fall vad det är för "fel" på mig.

Jaja, jag har inte varit i skolan på två dagar och har istället legat på soffan och sett på filmer. Inte käkat godis dock, trots att jag är SÅ sugen! Men jag tror jag ska springa på affären och köpa en påse nötter och havre så jag kan göra chokladbollar. Lite nyttigare i alla fall. Men innan ska jag lyssna på Groundation. Thumbs up!

Och kolla, jag ser fortfarande ut som mig själv! Tack och lov...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är så söt bebi, jag saknar dig. <3

2010-03-31 @ 10:40:13
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hihi, jag vart klad när jak trefade dig idak!

2010-03-31 @ 19:05:15
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du ser ut som du brukar. ;)

2010-03-31 @ 22:23:31
Postat av: Jennifer

Det är gut det! YAAA, gut! Haha... Är du bra på tyska? I så fall får du gärna lära mig ett ord eller två. :D

2010-04-01 @ 01:07:50
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Sophie

Asså, det är väl så livet är antar jag. Oberäkneligt. Jag bryr mig inte. Jag tror att det efter ett tag kommer kännas skönt att ha fått ett svar på varför saker är som dom är :).



Puss på dig

2010-04-02 @ 14:02:41
Postat av: Jennifer

Ja det är det verkligen... Men det känns bra ändå att ha fått ett svar på det som sagt var. :)



Kram på dig!

2010-04-02 @ 15:26:38
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0