Blululululuuu!

Superbra uppdatering, jag vet. But whatevvah.

Jag har haft en awesome vecka i Ljusdal med fina vänner, klädbytardag, skridskoåkning (trots att jag kände mig som en valross jämfört med alla andra smidiga bandyspelare, tur att jag hade Karin vid min sida), jag har även hunnit med TVspelskväll hos Alexander, spelat inomhusbandy utomhus med Malin, Tim och Alexander till klockan halv 4 på morgonen, skrattattacker i mängder, Ice Age 2 hemma hos Emma medans hon gick i skola, Sundsvallstripp med familjen, Halloweenpartaj hemma hos Emma i Färila, lekt med Malin (!) som varit hemma en hel vecka men nu åkt tillbaka till Töreboda för att baka bröd och sånt. Himla fint, som niotillfem skulle kunna ha skrivit. Helt jättetöntigt. Hatar hennes "fluffiga kaniner och rosa moln" och annat mesigt. SÅ inte jag. Fast hon har fina bilder. (Glider ur spåret, jag vet.) Men, jag har haft helt underbart-sockersött-kaninfluffigt-härligt nere i Ljusdal. Precis vad jag behövde. Mmh. Nu ska jag typ göra någonting... Sticka mig ett par strumpor, städa klart rummet, rita, läsa Kalle Anka, äta maaaat! Åh, så gott med mat. Hur dum i huvudet har jag varit på en skala? "Ohw maj gadd, jag går upp i vikt om jag äter en morot!" Nä, sick. Jag har ätit mer än vad jag gjort på flera veckor de senaste dagarna, och har jag gått upp i vikt av det? Nä, jag väger mindre än någonsin. Vilket jag inte vill... Men det blir nog lite mer fläsk på mig snart, så kan jag börja träna igen och få lite endorfiner i kroppen och bli lite gladare!

(Till Malin: Jag kommenterar i din blogg nu, fast på min blogg, fniss! Fast jag vet inte vad jag ska kommentera. He hehe heh hehe.)

Krämbulle <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHA. Jag skriver nästan alltid "himla fint". Jag älskar att vara sådär rosa kaninfluffig. hehehehe <3

2010-11-09 @ 18:18:30
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahaha! Det har jag aldrig tänkt på? Jag associerar det med Sandra, inte dig... Fast när jag tänker efter så skriver du "himla fint" ganska ofta xD



<3

2010-11-09 @ 19:39:33
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: M

jag är så himla sjukt glad att du är glad min fina vackra brud! Jag älskar dig så jävla mycket <3

jag älskar alla mina vänner som finns omkring mig så satans mycket! Det är tur att man kan vara blödig på internet, jag skulle nog aldrig säga sådana här saker annars haha xD



josefin!!! Du är himla fin!! så att du vet ärtan min ;)

2010-11-09 @ 20:38:37
Postat av: Jennifer

Åh Emma! Jag älskar dig med, min fina vän <3 Och det kan jag säga även om det inte vore på internet. Min mysiga lilla chokladbit, I could just eat you up, damn girl ;)

2010-11-09 @ 22:53:15
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: frida

är vaken och läser bloggar av någon anledning... och tur var väl det!! för nu blev jag alldeles varm i hjärtat av att läsa hela det här inlägget (inklusive kommentarer). åh. behövde ba vräka ur mig det jag med och dra mitt strå till stacken i denna blödiga lilla kommentarfest.



ni e så fina hela högen <3.

kärlek.

2010-11-10 @ 03:39:34
Postat av: Jennifer

Hihihihi! Hjärta på oss alla likzzooom <3<3<3<3



Löööve, mmhm!

2010-11-10 @ 15:15:26
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: M

F:Du är fin frida!!! Det har jag alltid tyckt. så det så! haha <3



J: Det är tur att det finns så mycket kärlek bland allt hat! :)

2010-11-10 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0