46

Ännu en meningslös dag har gått i mitt fortfarande meningslösa liv. Härliga tider! Kom på att jo, jag kanske ska komma på något att ha på morfars begravning imorgon (idag) eftersom jag inte kom mig för att sy om den tilltänkta klänningen. Så, nu har jag stått och kastat en massa kläder på golvet och kommit fram till att ingenting klär mig. Det får bli paradisdräkten imorgon, mot förmodan att det inte blir 14 minusgrader ute imorgon (idag) igen. Då kan det bli lite kärvt om man säger så. Mer jungfrubröst åt folket! Jag hatar mens. Någon mer? Ja, jag trodde väl det. Men det är mest synd om mig, det är det alltid. Buhu och så vidare. Nä, men jag tror att jag ska operera mig så jag slipper skiten. Jag får väl adoptera när det väl kommer till den punkten. Då slipper världen undan med några ungar i alla fall. Borde vara som i Kina överallt tycker jag. Max två ungar per hushåll. Resten stympar vi och matar hundarna med.

Tack och hej. Hoppas ni vart upprörda. Eller, skiter väl jag i. Jag bryr mig bara om en enda person här i världen, och det är MIG.

Och för att sticka in med ytterligare en onödig kommentar här så... Jag vill hoppa över morgondagen. Och det kommer så sjukt mycket folk på morfars begravning. Jag vill ju inte gråta bland folk, och trodde minsann att jag skulle klara mig från tårar förra gången det begav sig. Men nä, jag lipade. Och nu då? Jo, jag VET att jag kommer att gråta. Jag vill inte inte inte inteeeee. (Ganska stört att jag bryr mig så mycket om det faktum att jag kommer att börja lipa. Ah, jag är så jävla störd och inte normal på en fläck.) Äsch det var inte sant, jag är hur normal som helst, och gråta fåååår man göra. Det gör ju alla.

Pfft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0