Ray, ray ray, fever ray.

Hejsan. Jag försvann inte igår! Nu sitter jag och fiser i min snurrstol och lyssnar på (pinsam musik, som Guns N´Roses, men det behöver ni inte läsa) awesome musik! Jag vet inte vad som händer med mig ibland. Igår till exempel, så satt jag här på kvällen, och plötsligt så vände allt i ett jävla kaos. Jag visste inte vad jag skulle göra med mitt liv, varför jag ens satt här. Och idag, då vaknade jag som en solstråle! Nu känner jag att allt är möjligt. Någon som har någon idé på vad det skulle kunna bero på?! För jag har ingen aning. Nåväl, det är mycket bättre än vad det har varit förut. Jag är mycket mer stabil, inga mer "ligga på botten och inte ta sig upp" svängar. Så jag är nog rätt glad ändå. Känner att jag är värd någonting. Eller att jag är älskad, i bland i alla fall. Mindervärdeskomplexet dyker upp när jag minst anar det dock. Men det är något jag håller på att jobba med. Don´t be worried about me!

En hemskt bra nyhet är att, igår så hämtade vi ut ett oväntat paket på posten. Och vad låg där om inte våran kamera?!!!! Lycka! Simon måste känna sig lugn nu i alla fall, han har mått ganska dåligt för att han glömde den i Uppsala. (Och what´s up med alla mina långa meningslösa blogginlägg?!)

Så bra, så jävla bra. Lyssna eller dö!

Kommentarer
Postat av: Ma

Heja!

2010-09-15 @ 14:54:09
Postat av: Ma

btw, guns and roses is the shit! hehehehehe

2010-09-15 @ 14:54:57
Postat av: Jennifer

Hhehehehehe, ja de är bra, faktiskt! :D

2010-09-15 @ 15:28:33
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Bra, BRA låt! Förstår inte hur han kan komma ihåg hela texten när låten är så jäkla lång. :O

2010-09-15 @ 18:35:34
Postat av: Ma

Jag förstår inte någonting.

2010-09-15 @ 20:47:28
Postat av: Jennifer

Haha, ja eller hur! (Fast jag är ganska töntig och kan den också, men så är det väl när man är ett töntigt fan.) Och LOVISAAAAA?!!?? Jag pratade med en person, som sa att en person hade smsat dig (och varit skitnervös för att du inte skulle svara) och du har inte svarat?! VARFÖÖR, morötter is the shit ju :( ;)

2010-09-15 @ 23:34:30
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Ma

WHAHAHAHAHAHAHAHA!! Lovisa suger på att svara xD Ginger??? ;D That a boy!

2010-09-16 @ 09:42:59
Postat av: Josefin

LOVIIIIIIIIIISA!!!! SVARA FÖR I HEL*ETTE!!!

2010-09-16 @ 13:23:24
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: LOVISA

Men äääh. Jag har ju svarat. Jag svarade ju samma dag till och med :O ^^ Det är väl han som får skylla sig själv om han inte har sett det :)

2010-09-16 @ 17:14:15
Postat av: Ma

Han e blind!!! HAN E BLIND!!!

2010-09-16 @ 19:52:53
Postat av: Ma

Han e blid!!!! han e blind!!!!!

2010-09-16 @ 19:56:54
Postat av: Ma

oj! :s

2010-09-16 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0