Det Långdragna.

Saftig hjärna idag. Blöder lite. Kräks lite. Dunkar huvudet mot hårda ytor. Målar om i köttiga färger. Letar kryp på golvet. Hittat en hel handfull med små äckel. Knastrar mellan tänderna gör de. Men mest knastrar det i min hjärna idag. Det är slutet nu. Slammar igen och så. Vrider nacken så blodet ska strypas åt lite. Inte rinna så satans fort liksom. Klöser i ansiktet, det sticker så förfärligt. Bättre att det svider. Hellre att det gör riktigt ont, än att bara vara lite halvt påtagligt. Det är så det går till. Kan inte spackla igen alla sprickor på väggen, bättre att riva bort färgflagorna. Se skiten liksom. 

Nu ska jag slänga min kropp i sängen och försvinna.

Kommentarer
Postat av: Ma

Du tänker för mycket.

2010-09-15 @ 11:48:09
Postat av: sophie

men hjärta dig.

2010-09-15 @ 13:25:23
URL: http://vardagskatastrofer.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

m: Heeehe, jag vet. Speciellt på nätterna. Känner mig som en zombie mer eller mindre då.



s: hjärta <3

2010-09-15 @ 13:44:28
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0