Lite av sommaren.

Nu är nog hösten här, för det känns i luften. Det var som om någon knäppte med fingrarna, sedan försvann sommaren. Tråkigt! Men här är lite bilder från sommaren i alla fall :)


Alexia föddes.


Mamma och Alexia sover. Så himla gulligt, haha! (En väldigt suddig bild dock...)

Vi var i stugan. Farmor, farfar och Sophie var med denna gång.


Världens sötaste och bästa farfar ♥

Vi var i stugan en gång till. Sophie, Amanda (Simons flickvän), Cyrille, Simon, pappa och mamma. Vi hade jättekul!

Cyrille försökte att ta sig upp på vattenskidorna, men han såg mest ut som en bajsnödig groda, haha! (Fast jag såg nog inte så mycket bättre ut...)

Så han åkte ring istället. Jag gjorde detsamma, men det fastnade inte på bild!

Vi fikade. Simon berättar något intressant och vetenskapligt om jag känner honom rätt!

Vi solade. (Jag löste Sudoku)

Jag och Amanda.

Fina mamma.


Sedan har min morbror Conny och Pernilla gift sig! Fast det lägger jag upp bilder på senare.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja, det var en del fina dagar. Tyvärr går sommaren för fort. Puss

2011-09-01 @ 07:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0