MÖMS!

Min kropp känns som överkokt pasta. Jag har börjat träna igen, äntligen. Det firade jag med att göra några sjukt jobbiga övningar. HUJ HUJ! Och efter att jag klarade dessa, aningen akrobatiska, muskelbyggar-övningar, så firade jag det med att inte duscha. Känner mig så fräsch nu. (Ja, på allvar.) MÖMS. Nu jävlar, nu ska jag få en kondition som Stefan Holm skulle vara avundsjuk på! Jag har lagt upp ett veckoschema med mat och träning. Detta skall följas strikt och disciplinerat. Inget annat gäller. NEJ till godis! NEJ till kolhydrater! NEJ till kalorier! NEJ till kalaspuffar! NEJ till allt som börjar på K! Okej, nu överdriver jag. Självklart kommer jag att äta allt av det ovanstående. Jag är väl inte dum heller. Kanske inte sötsaker på veckorna, men att helt utesluta denna synd... vore... synd.

Japp. That´s all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0