School is cool!

Jag ska gå i skola imorgon. I trean. Eller, jag ska följa med min kusin, Josefine. Hoppas de inte har någon mattelektion, för då blir det pinsamt om någon skulle fråga mig om hjälp. HAH. Åka i pulkbacken var det prat om också. Bäst jag tar med mig något annat än strumpbyxor. Josefine verkar i alla fall väldigt pepp! Det är jag med, roligt att följa med henne och se hur hon har det och så. Efter skolan så följer den lilla damen med mig hem, så hon slipper gå på fritids.

Kom på att jag nog ska sy lite fler Barbie-kläder tills hennes födelsedag. (Om hon nu fortfarande leker med sådant, vilket jag känner mig en aning tveksam över. Men det struntar jag i, för då kan jag skylla på att hon tycker om Barbiedockor så jag har en anledning till att sy lite. HEHE.)



Och så kommer ju Patrik imorgon. Inte så himla dumt det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0