Äh.

Jag känner mig så värdelös. Vem fan satte mig på jorden. Och varför? Jag gör ingen nytta. Inget jobb, ingen skola. Vem skulle vilja anställa mig? Hur skulle jag kunna komma in på en skola när jag inte ens har slutbetyg? Så jävla dålig är jag, att jag inte ens klarade gymnasiet med fullständiga betyg. Vad ska jag göra med mitt liv. Vad vill jag göra med mitt liv. Ingenting. Ingenting. Faktiskt ingenting. Så varför sitter jag ens här? Det är inte så att jag leker med tanken på att förinta mig från jordens yta. (Okej kanske lite, ibland.). Jag har inga planer. Jag har livslust, men ingen framtid. Jag har inte ens något vettigt att komma med i den här fantastiskt värdelösa bloggen. Jag tycker att jag är ful nu för tiden, eller ja, det har jag väl gjort till och från ända sedan jag föddes, men vem har inte det? Kunde jag inte fått en mattehjärna istället för att "kunna" rita. Vem fan har nytta av att göra det? En helt värdelös egenskap om jag får säga det själv. Ingen köper tavlor, och verkligen inte av mig. Jag är ingen Picasso och kommer aldrig att bli. Jag är bara en medelmåtta. Men jag gör mitt bästa för att vara positiv, även om det ibland känns helt omöjligt. Som nu. Jag vill ju inte dö. Inte nu längre. Trots att jag inte kan förstå varför jag existerar, vad har jag här och göra. Vad?

Helt värdelöst inlägg av en värdelös människa. (Nej jag är bäst. Bästbästbäst.)

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, vi tänker ungefär precis lika.. men det är så dumt. vi är brabrabra! Och vi kommer att lyckas förr eller senare. vi kan bara vi vill. och vi vill, för vi vet att vi kan.

<3

2011-01-11 @ 22:24:36
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vi får försöka att tänka så, för vi ääääär bra! Åh...



<3

2011-01-12 @ 00:38:50
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: systra di

Jennifer Fredrickson. Om du bara kunde förstå vilken fantastisk person du är! Älskade syster. Vi ska ju live in California när vi blir gamla<3 jag blir så orolig när du skriver sånt här, urs. En stor klump i magen. Jag skulle aldrig klara att du lämnade mig..fyfan hemska tanke. Åh nu var jag tvungen att gråta en skvätt. Jag saknar dig Jennifer. Skräckiskväll nån dag?:) jag älskar dig.

2011-01-12 @ 01:22:30
Postat av: M

Du finns här jennifer för att vi finns här. Alla våra vilsna själar har hittat varndra & håller kvar varndra. Och att inte vet vad man ska göra, så känner alla. Men det kommer jag lovar, det är som jag sa till josefin "man behöver typ en upenbarelse" Jag är också ledsen för att du inte kunde låna min spis...jag skulle ge dig hundra spisar om jag kunde!!!

2011-01-13 @ 18:09:16
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ni är så fina! <3



Och din spis klarade jag mig utan, färdigrätter is the shit! ;)

2011-01-14 @ 17:39:15
Postat av: mirja

Vill du ha skräckiskväll med mig nån dag? Aj miss jo soww<3

2011-01-14 @ 19:36:05
Postat av: Jennifer

Jaa det vill jag jättegärna! :D Jag saknar dig med <3

2011-01-14 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0