Smoked brains.

Hemma igen. Skönt. Jag har åkt runt hit och dit så himla mycket de senaste månaderna, så nu känns det som en bra idé att bara vara hemma och ta det lugnt. Städa undan julen, gå på handelsbanken och fixa nytt ID-kort och så. Vara med Mirja! Klippa håret, ganska mycket. För det är påväg att trilla av. Fan vad dum i huvudet jag var, varför skulle jag färga håret mörkt? Jävla dumheter. Sen borde jag sola solarium också. I alla fall när jag mig själv brevid någon annan. Jag ser ut som ett lik. Jag ser inte riktigt kry ut. Fast jag tänker inte sola. Sånt skit sysslar jag inte med. Dessutom kommer jag bränna bort huden eftersom den är så tunn och ömtålig. Jag vill kunna bada och vistas utomhus på somrarna utan att bränna ihjäl mig! Det är inte roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0