Svettig under armarna och luktar illa. <3

Sitter hemma hos Patrik alldeles själv i hans läskiga, stora hus. Han och hans familj for till Östersund i morse för att shoppa. Patrik var nästan omöjlig att väcka. HUH! Men jag klädde på honom som en bebis, eller en gamling. "Ge farbror en puss sa han." och det gav några jobbiga flashbacks från när jag jobbade på Senioren i Sveg haha. Tanken var att jag skulle leka med Josefin idag i stället för att åka bil (jag är ganska less på att fara runt som en luffare) men hon hade kvinnobekymmer och sånt är aldrig roligt. Så, här sitter jag som sagt ensam. Men det går bra. Jag håller mig sysselsatt med att rita. Jag var och handlade lite yoghurt och kiwis, så vi har någonting att äta. Där träffade jag förövrigt Josefins mamma också!
Jag längtar tills min gamling kommer tillbaka ikväll. Och då ska jag övertala honom att vi ska se på ett till avsnitt av The Walking Dead, som är en zombie-serie. Mhmm. Precis min smak! Och imorgon är det avskedsfest för Emma eftersom hon drar till Frankrike en längre tid. Temat är, trumvirvel, franskt! Det blir roligt. Nu ska jag fortsätta rita. Adios!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hihi, mamma sa att hon träffade dig. :)

2011-01-15 @ 16:18:07
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaa, hon är så söt! :D

2011-01-17 @ 17:02:59
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0