Jävla Indiekids.

Rubriken säger det jag vill få sagt.

MEN ÅH, vad jag är trött på sånt. "Hej jag är Indie eftersom jag gör en snygg frisyr först, för att sedan gnugga sönder den mot en kudde så jag ser nyknullad ut."

"Hej, jag äter inte kött för jag är vegetarian (eller ännu värre, vegan). MEN, jag äter fetmycket med godis! (Vad finns i godis mina kära barn? Jo- gelatin, grisfett, löss, laktos, skinnslamsor, krossade benbitar med mera. Och hallonbilar innehåller tjursperma. Just saying liksom...)

D-D-D-D-D-DDDDDDUBBELMORAL.

GO SECOND HAND OCH ANVÄNDA GAMLA TROSOR MED RESTER AV FLYTNINGAR I!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh vad jag skulle vilja ha en gilla knapp nu :D

2011-07-16 @ 09:22:31
Postat av: josefin

hahahahahahha underbart!



gilla gilla gilla!



2011-07-16 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0