Prupp

Jag hatar att vara såhär. Upp, ner. Ibland från dag till dag, ibland minut till minut. Mitt humör svänger enormt mycket. Oftast så mår jag dåligt. Men ibland kan jag ha några sekunder då allt känns på topp. Och ja, jag menar verkligen sekunder. Jag blir knäpp på det här. Varför hjälper inte min medicin?

Jag var till en läkare i fredags. Jag hade så fruktansvärt ont i magen. Det togs blodprover, varav ett jag fick svar på direkt, men det var ingen fara. Nu väntar jag att han ska höra av sig så jag vet om det är njurarna som spökar. Eller gallan. Who knows... Och min självkänsla/självförtroende är typ jättejävlasämst. Det jag ser i spegeln är en degklump.

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag är också så himla upp och ned. kanske inte riktigt som du, men verkligen från dag till dag. självkänslan med. jag tror att vi måste börja göra något, jobba, göra någon nytta, se att vi kan. då känner man sig så mycket bättre.



har du börjat jobbträna än?

2011-03-30 @ 17:16:04
Postat av: Jennifer

Nää, men jag ska nog så småningom. Jag var på AF igår och ska väl dit igen om ca 1-2 veckor. GAH. Jag tycker att allt som har med vuxenvärlden att göra, suuuuugeeeer! Fucking hästballe.



<3

2011-03-30 @ 17:24:27
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0