.

Idag har jag börjat på att sticka en kofta till Sophie och Cyrilles bebis, som kläcks typ... snart. Sophie ska vara här i Sverige och bo hos oss de sista månaderna eftersom hon ska föda här och inte i Frankrike. Det är i alla fall väldigt roligt att sticka mer klädesplagg och inte bara strumpor och mössor.

Jag vill egentligen leka med alla esteter. But im stuck here. Känns det som i alla fall. Åh, jag missar så mycket saker, jag blir så ledsen. Jag menar, hur patetiskt är det inte på en skala att sitta hemma i soffan och sticka? Även om jag gillar det, så är det inte samma sak och jag känner mig som en total nolla utan vänner.



Kommentarer
Postat av: josefin

jag har tänkt på det, att vi fem gör typ aldrig något tillsammans längre! fast det har ju varit svårt pga av att emma varit i frankrike osv. men NU borde vi. ni borde komma till Gävle en sista gång allihopa innan vi flyttar :)



jag saknar oss! <3

2011-05-30 @ 22:09:46
Postat av: Ma

Det kommer alltid finnas ett oss <3 men alla kan ju inte bo och vara på samma ställe hela livet. We have to work with what we got...alltså föreslår jag att vi gör en roadtripp to sveg i sommar då vi alla har fått någon sorts inkomst och inte arbetar eller har det jävligt fattigt :D och att när du vill och har pengar kommer till ljusdal jennifer och badaaaaaaar. Gävle är också en självklarhet, men vet inte när jag kommer ha tid till det nästa gång när alla kan?!

2011-05-31 @ 13:53:13
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0