Hemma på permis! (Värsta militär)

Hallå där kött och blåbär.

Jag har fått åka hem till Sveg nu, blir här tills på måndag. Sen är det kört igen...

I veckan har jag hunnit elchockas 3 gånger. Det känns i kroppen kan jag ju säga. Det gör ont :( bu fucking hu. Men blir jag bättre så är ju det bra! Än så länge har mitt humör bara blivit från deppig till sjukt jävla irriterad. Satans mensunge jag är. Jag vill bara gråta, men jag kan inte för då blir jag arg på mig själv och känner mig patetisk. Blöööh...

Jag skriver något mer senare i helgen. Just nu vill jag vila armarna, de krampar, ooooont, uuuhuhuhubuhuhuhhuuh. Haha äh inte så farligt. JO, det gör ont, jag whinar, and Im proud of it god damn it! OOOOOOOOONT.

Kommentarer
Postat av: josefin

jag saaaaaaaknar diiig! och jag kunde inte svara på ditt sms/smsa över huvudtaget för jag är fattig. bluh.



åh jag vill leeeekas!

2011-05-14 @ 12:17:51
Postat av: Jennifer

Huh? Har jag skickat ett sms? Jösses... Jag kommer knappt ihåg någonting, görjobbigt! MEEEEEN jag vill också lekalekaleeekaleeeekaaaaaa! :D

2011-05-14 @ 19:26:56
Postat av: josefin

haha, det är bra att jag inte behöver skämmas att jag inte svarar eftersom du inte minns att du smsat ens, haha :D

2011-05-15 @ 20:35:01
Postat av: Jennifer

Haha, åh... jag kollade vad jag skrivit, tooookiiiiit! xD

2011-05-15 @ 22:53:43
Postat av: josefin

hur kan du sitta vid datorn, får du ha den på rummet nu? :D

2011-05-16 @ 10:47:40
Postat av: Jennifer

Nej jag är i Sveg ju! Det skrev jag i det här inlägget...

2011-05-16 @ 12:44:22
Postat av: josefin

jo, men jag tänkte att det var måndag och sådär, trodde du åkte på morgonen :)

2011-05-16 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0