higufityd

Jag har haft en suddig helg, helt borta i skallen. Inte roligt, för jag kommer knappt ihåg någonting, jag kommer inte ihåg det föregående inlägget jag la upp i bloggen. Värsta surprisen när jag såg vad jag skrivit. Oh well, imorgon åker jag till Hudiksvall igen. På tisdag ska jag få lite electrecution igen, sedan igen på torsdag. Så det blir en kort vecka på psykhemmet.

Igår märkte jag att jag hade blåmärken vid sidan om höger armbåge. Konstigt, kanske. Jag har väldigt ont i armen i alla fall, jag kunde inte sova på den inatt, känner mig hand i kapad. Vill bara att detta ska vara över någon gång, för det är läskigt att inte komma ihåg/glömma saker/händelser, varje dag/natt/morgon/kväll slash slash...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0