ÖLölöölölölölöÖLÖLÖlölöÖLölÖlöl

Bloggar liteeeh. Jag ska virka mig en stringtrosa- bah för att det är så inne med virkat. Och så ska jag virka en mus som kan ligga i trosan och gosa! Ehnä.

Jag har bakat en rabarberpaj som jag la rabarber på ikväll, den var god. Vill ha mer men den är slut.

Vill leka av mig en massa. Trött på att ha en massa överskottsenergi, i huvudet i alla fall. Kroppen är värsta slut. Nu ska jag äta yoghurt och dricka flingor. Kom på att jag knappt ätit idag, glömmer bort det. Ofta. Märker när jag är hungrig och slänger i mig något i käften, rapar, och lägger pussel. Ciao!

Kommentarer
Postat av: j

testnigng testning, kan jag kommentera nu?

2011-05-26 @ 22:47:38
Postat av: josefin

åh, jag kunde ju! varför kommer inte mina kommentarer fram dåååå? wierd!



anyway så hoppas jag att du har det bra. eller så bra som du kan. Jag saknar sig. supertråkigt att du inte kommer i helgen. puss. <3

2011-05-26 @ 22:48:24
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag saknar dig med, det var så synd att vi inte hann träffas. Men som sagt så är det sommar snart!!! :D:D

2011-05-27 @ 19:18:03
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0