Darko

Som alla mina Facebook-vänner från Sveg skriver: Det är strömavbrott i hela Härjedalen! Djungeltelegrafen ungefär.

YES, det är roligt. Helt kölsvart när man är ute. Man såg några mobiler som lyste gungande i luften ute på gatorna och stearinljus som tändes i fönstrena. Jag gick ut en sväng och det enda jag såg var mina vita skosnören i stort sett. Men helt plötsligt så var det två killar en meter framför mig. Det blåste så mycket så jag hörde inte några fotsteg. Det var ganska creepy! Nu är strömmen tillbaka i alla fall, vilket är ganska tråkigt. Det är så spännande med mörker! (Jag har inte så mycket att göra och mitt liv är ganska så händelselöst, det säger en del.)


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0