Günther

Jag vaknade av att jag låg tvärs över sängen och en snarkande William. Gick på toaletten, såg mig i spegeln och började gapskratta. Hur i helvete hade jag lyckats?! Jag var snorig och hade mustaschen utsmetad ner till hakan, mascaran hade runnit ner på kinderna och håret stod åt alla håll och kanter med hår-klet. Haha! Jag var inte så fräsch. Jag kommer knappt ihåg hur jag kom hem till William. Men han berättade gärna hur det hela hade gått till. Han hade burit mig halva vägen och andra halvan hade jag varit som spaghetti. Han skrattade åt mig :(

Det var en jääääla rolig kväll fan! Jag och Elvira hade klätt ut oss till Günther och tokade oss hemma hos mig. Frikkin asum!




Kommentarer
Postat av: Elvajra

Hahah det var så jäla roligt! :D Det borde vi göra om! ;)

2012-04-14 @ 19:54:12
URL: http://ellevelleviris.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Som sjutton! :D Helt klart, hela världen borde se oss!

2012-04-14 @ 21:36:42
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0