Helvetes jävla fittdag! Och verkligen jättekul att ha "kronisk ryggvärk". Jag visste att dom inte kunde göra något åt min rygg, därför har jag väntat i fem år för att jag inte vill höra det svaret. Nä, du får leva med det resten av livet. Och vilket jävla liv sen... Hur orkar jag? Jag börjar ge upp i huvudet. Bli en grönsak som går omkring i cirklar. Dessutom vill jag önska död åt alla elaka fittkärringar som det verkar finnas så jävla gott om här i trakterna. Och de tycker att tjugotvååringar är omogna? Jag tror inte att de någonsin kommer att lära sig att det inte är rynkorna som gör åldern. Jag var mentalt mognare när jag var femton. For fuck sake!  Dom borde lägga på minnet (medans de har det kvar) att snart är det vi som byter blöjor på dem. Mitt motto är, behandla andra som du själv vill bli behandlad. Och har de otur så finns det något som heter karma. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0