mat

Okej.
Alkoholfritt är nog det alternativet som passar mig bäst.
Att ligga på någon främlings toalettgolv och sova och spy, det känns helt enkelt inte sådär "classy". Men jag tyckte att jag skötte det med stoltheten i behåll när jag skulle gå därifrån. Spydde en sista sväng, torkade käften och drog på léendet, sade adjö och tackade för lånet av badrumsgolvet. Igår körde jag buss hela dagen och fick inte i mig någonting, med det rättades till på kvällen. Så idag har jag fantiserat om mat, i mängder. Jag har aldrig känt en sån enorm tomhet i magen som jag gjort idag, den blir aldrig full! Så nu ska jag gå och äta ännu en gång. Innan jag går och lägger mig. matmatmatmatmat

Kommentarer
Postat av: Ma





damn your the classiest dude I know, besides myself höhö

2012-02-08 @ 12:29:29
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, ja vi kan helt enkelt! ;)

2012-02-08 @ 15:10:20
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0