Jag har varit på dejt med Malin idag. Kycklingsallad på konditoriet, möms!

Och nu sitter jag och önskar att jag hade pengar. Jag vill volontärarbeta, men det är så dyrt och jag har inte råd. Knappt till flyget. Så det sket sig! Fast jag skulle hoppa av glädje bara om jag kunde ta mig någonstans med en dit och hemresa. Jag kan leva på insekter och sova under ett träd. Skit i lyxiga hotell och mjuka lakan. Sånt bryr jag mig inte ett dugg om. Skulle jag åka någonstans så skulle det vara för att uppleva saker. Inte såsa i en säng eller ligga på stranden och "bygga på brännan".

Kommentarer
Postat av: josefin

bara du får ihop sisådär 5000 så kan vi ju åka någonstans! :D

2012-01-10 @ 14:56:15
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Menneeeh, det har jag!! Fast jag måste skaffa pass först i så fall, men det går ju snabbt! :D

2012-01-10 @ 18:08:25
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: jj

jaa men precis :D najs! vore awesome att åka nånstans i vår typ ju :D det är väl dock solresorna som är sådär billiga, men det kanske är okej? :D man kan ju se sig omkring och sådär på dem också ;D

2012-01-11 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0