Bloggar is not the shit

Jag har ingenting vettigt att säga, men det här blir dagens inlägg: Bloggar är fan helt otroligt onödiga. Vem orkar läsa om andras liv, EGENTLIGEN liksom. Ändå bloggar man, till och med jag. Men de absolut kändaste bloggarna är människor det går bra för, med mycket pengar vilka de spenderar på kläder i de allra dyraste märkena. Jag skriver ju bara en massa konstiga saker som jag inte ens är säker på att folk förstår. Men det jag verkligen inte förstår är varför någon läser just min blogg, för den innehåller ju ingenting om mode eller pengar. Jag platsar inte i bloggens värld, ändå bloggar jag. Varför vet jag inte, och just därför funderar jag på att sluta blogga och skaffa mig ett liv.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0