Att få säga de där orden till någon.

Jag vaknade av att telefonen ringde imorse. Kvart över sju, jag skulle jobba och var försenad. Klev upp, spydde. Åkte på jobbet. Var illamående hela tiden, fyra timmar för att vara exakt. (Innan jag cyklade/vinglade hem.) Glömde nyckeln till omklädningsrummet osv. Likblek i ansiktet. Höll på att svimma, gick in till ett dubbelbemannat rum med Malin. Kokade lite risgrynsgröt, hjärtat började bulta lite väl fort. Sen sprang jag på toaletten och spydde lite till. Då tyckte Malin att jag skulle åka hem. Så jag gjorde det. Kom hem, knappt, spydde ännu mer. Sedan har dagen spenderats i soffan, orörlig. Så fort jag gick upp så... ja, ni fattar. Jag är hungrig, men jag vill inte äta. Det känns äckligt. Just nu sitter jag och håller ena handen om magen och svettas bort vad jag tror är feber. Det känns som om turen står på min sida idag. Attans bananer, jag får ingen lön idag...

Btw, jag har världens snyggaste klädsel på mig. Kanske borde ta en outfit-bild, men jag beskonar er från den synen.

Kommentarer
Postat av: Ma aka McAwesome

Låter som du också är född när en svart katt sprnag över vagen jennyfjutt,hoppas oturen vänder för oss, och hoppas du blir frisk den stackrs krake...

2009-08-03 @ 12:42:01
URL: http://thedancingflies.blogg.se/
Postat av: Maggio

Är du säker på att det inte är baksmälla då?;) Hihih

2009-08-03 @ 14:33:25
Postat av: Jennifer

Haha, nä... Inte på två cider skulle jag tro!

2009-08-03 @ 15:08:27
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0