Om pinsamheter

Oj så jag har gjort bort mig idag. SÅ pinsamt. Haha... Går runt i en butik bara för att ta vägen någonstans och flinar som en jäkla dåre. Och när jag kommer in dit ser jag väl helt... Röd ut. En man tittade på mig och hälsade, ingen aning om vem det var. Jag fattade ingenting och hejade tillbaka med mitt extremt stora, fåniga leénde. För att några sekunder senare springa ut därifrån och skämmas en gång till. Hohoho... oj oj oj!

Nä vad sägs, ska jag ta och skriva en pinsam sak som händer mig, en gång i veckan? Jag är med om en hel del sådant. Vissa saker kan jag inte ens skriva ut här på bloggen. Inte riktigt allt. Som nu. Hähä. Jag har komit på en till sak också. Läste lite gamla inlägg från min och mina estetvänners blogg och såg att jag skrev betydligt roligare inlägg. Så, trots att jag mår lika dåligt som en rutten banan, så ska bloggen tamejfan bli roligare att läsa! Inget emoskit här inte. NO WAY! -Ryck upp dä! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0