Romantiska promenader

Malin undrade om vi skulle ta oss en romantisk promenad klockan elva på kvällen igår. Jag sa givetvis ja! Hon tog bilen hit med sitt nytagna körkort. Sedan begav vi oss ut på Sveg. Gick förbi Mysen där det verkade vara full rulle för en gångs skull. När vi kom hem till mig beslöt vi oss för att ta en raggarsväng med bilen också. Sagt och gjort, så drog vi på julmusik på hög volym. Tänkte nästan veva ner rutorna och hänga armen genom dem ett tag. Verka lite häftiga och så. Men... Nä, vi skippade det. Jag tror att det kan ha berott på musiken...? Malin skjutsade slutligen hem mig, och sedan "slog hon en fitta på vägen" och for hem till sig. Jag hann inte mer än börja borsta tänderna (åh, borsta tänderna måste vara det härligaste som finns!) förns Emil ringde. Vi pratade i en och en halv timme. Klockan blev alltså tjugo i två på natten. Och jag måste ha den sjukaste, äckligaste humorn som finns! Fast Emil kan han med. Hähä!

Kommentarer
Postat av: Cattle

Det kan inte vara den Malin jag känner som du syftar på, henne dansade jag nämligen med igår vid dom tidpunkterna.. Eller gjorde jag verkligen det? Kanske var det en ond kopia som var ute efter att mörda mig på dansgolvet och sedan ta över världen? :O

Kanske var det du som umgicks med kopian? Vi borde se upp. ;P

2009-12-13 @ 18:18:24
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Nej det var inte Malin Jonsson. Malin Duberg heter hon jag var med. :)

2009-12-13 @ 21:04:14
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0