Sömn

Hur ska vi någonsin kunna klura ut vad rödapa är...?

Imorgon bär det av till Hudik med familjen.  Mellandagsrea med tio kronor på fickan! Nåja, jag kan ju vara smakråd åt Mirja i alla fall. Höhö. HÖ. Sitter uppe vid datorn och dricker yoghurt med korken på. BRA Jennifer. Jag har försökt sova i ca två timmar men nu gav jag upp och satte mig mellan dörröppningen till mitt rum och vardagsrummet. Datorn får trösta mig. Jag har haft svårt att somna nu i någon vecka eller så. PISSjobbigt! Man får lust att grina, men då väcker jag väl alla med mitt brölande. Hmm... Jag kan ju skriva lite om dagen som gått när jag ändå håller på. Jag vaknade samma tid som igår(förrgår?) nämnligen klockan tre på eftermiddagen. Igår kom inte John Blund förns ca halv sex på morgonen. Jag skrek av lycka! Sen satt jag vid TVn, pratade ett tag med josse, sen smsade Mirja och undrade om vi skulle åka upp på skidstadion för att åka bob och tefat. Sagt och gjort så for vi dit. Så värst mycket åkande vart det väl inte, men vi knäckte minsann en brilljant idé! För att citera Mirja: "men jag vet, om jag åker här så fort jag kan, raaakt ut i snön, ska jag testa?". Hon for fram som en Formel 1-bil, och boben tvärstannade precis i snöhögen, medans hon fortsatte rakt fram insvept i ett moln av snö. I gropen där hon landat fanns formen av en människa med utsträckta ben och armar, och ett ansikte. Vi tyckte att det såg så lustigt ut att vi tog ett kort på det. Sedan var det min tur, men denna gång filmade Mirja. Och oj så vi skrattade sen. Det var då vi kom på planen. Vi ska utföra våra egna stunttrick! Jag säger bara en sak, fortsättning följer... Filmer kommer mest troligt att laddas upp! Detta kommer att bli storslaget. Efter det åkte vi hem till henne för att "kolla på film" fast det vart mest bara prat.

Tja... Nu ska jag väl ge sömnen ett försök till. Har ingen lust men vad gör man.

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag vill ha en bob...haha det låter som om jag snckar om en man! Jag vill ha Bob, grrrr xD

2009-12-28 @ 12:06:49
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0