MSN-Konst

Åh, sommar. Ge mig, ge mig, ge mig.

Malin, hon kan det här med att rita på MSN. Helt sjukt! Jag tänkte lägga in en bild på det, men det fungerade inte av någon anledning. Kanske kommer senare.
Josefin, ska vi leka på söndag? Malin är på, vi kan höra med Emma också kanske? Det vore supermeganice!

Well, nu sitter jag i min lägenhet och myser med godis. Bläh... Jag vill inte ha något mer. Det kommer till en punkt då man vill att allt bara ska ta slut någon gång så man slipper äta upp det. Just nu känner jag exakt så, men ändå fortsätter jag... Att man aldrig lär sig, attans bananer! Imorgon kommer mamma och pappa förbi för att hämta upp mig, vi ska nämnligen till Hudiksvall. Pappa ska få sig, inte bara ett utan, två par glasögon till priset av ett! Fantastiskt!
Mmmh! Idag hade vi inga lektioner, de båda lärare vi skulle haft var sjuka. Jag och Josefin åkte in till skolan i onödan idag, men eftersom vi ändå var där så lade vi lite mosaik på våra mosaiktavlor. Efter det for vi hem till henne och åt strips och kollade på Scrubs. (som råkar vara en serie som hon inte kan slita sig från.)

// Heippa, Asidjosi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varken strips eller scrubs kan jag slita mig från. Åh. Det är mitt liv. <3



men på söndag kan jag klämma in dig, malin och kanske emma i mitt liv, jadå!

2009-01-17 @ 15:02:56
Postat av: Jennifer

Det låter ju super! Vart ska vi hålla hus? Hos mig, dig, Emma, Malin? Busstationen? :D

2009-01-17 @ 15:59:37
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0