Hemma, äntligen!

Jag... Känner mig off. Jag vet inte vad jag ska skriva. !!! Alltså. OOOOoooh! Jag vet bara inte. Först ska jag skriva om idag tänkte jag, sedan Peace and Love och efter det Skellefteå. Så:

Idag åkte vi hem från P&L, myyyyycket folk och riktigt jävla varmt. När jag äntligen kom fram till Ljusdal väntade min lilla mamma så snällt på mig. Väl hemma så badade jag i poolen, och åh vad det var skönt! 31 grader dessutom. Sen cyklade jag och Simon en sväng. Ner till Sandtjärn närmare bestämt, jag badade jag. Inte ett år försent om man säger så.

Simon och jag

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag kommer snart och badar! snart som en månad eller så...

2009-06-29 @ 01:15:43
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JAAA! det måste du, även om snart är om en månad :(

2009-06-29 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0