Do you have a piprensare?

En rolig dag spenderad i Stockholm. Den mest ägiga dagen ever. Och jag orkar inte skriva allt tok jag/vi gjorde idag.
På fredag ska vi åka till Gävle och shoppa, och när vi kommer hem ska jag, Emma, Josefin, Malin, Jonas och Ivan ha en filmkväll hemma hos mig, några sover över fast jag vet inte vilka. Det ska bli intressant. På lördag ska vi fyra esteter fira Emma och Malin för att de fyllt 18. Då ska vi vara hemma hos Emma och käka mumsiga saker. Söndagen vet jag inte vad jag ska göra på dagen. Men klockan sex ska jag, Emma, Malin och Lovisa bugga, det ska bli sketakul!

En händelserik vecka, med andra ord. Quite kul att det händer något, tyyyyyp.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0