Att läsa detta är... Ganska onödigt

Alltså, kul.

Tjejlistan
1. Har du ett par rosa string? Nej
2. Vem var den senaste du pussade? Min hund
3. Vad har du för bhstorlek ? 75784 ÖÖÖ
4. Trivs du med det? -Som fan, skulle jag vilja säga!
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Många, jääävligt många
6. Gillar du nån nu? En kille, nej.
7. Vad gjorde du inatt? Sov
8. Och i förrgår natt? Sov
9. Vad gör du innan du ska sova? Tänker
10. Kan du prata med din mamma om allt? -I stort sett
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja
12. Har du varit gravid? Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Jag har ingen pojkvän, men om jag hade haft en... Ja, kanske
14. Choklad eller glass? Choklad
15. Push-up eller T-shirtbh? Nada
16. String eller hipsters? Vanliga, tantmodell
17. klackskor eller gymnastikskor? Tofflor
18. Kjol/klänning eller jeans? Kjol, det är mycket bekvämare


Tio fakta
1. Hemstad/ort - Sveg/Färila
2. Hårfärg - Ljusblond
3. Längd - 1,58?
4. Frisyr - Knullrufs
5. Ögonfärg - Någon slags konstig blå färg
6. Skostorlek - 36
7. Humör - Arg och ledsen
9. Civilstatus - Snigel
10. Vänster eller högerhänt - Högerhänt

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Jag tror det
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Det finns inget att ångra
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nej, jag?
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nej
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Nej, då skulle den inte vara hemlig, right?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - Nej


Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. cider eller öl? - Nada
3. Dag eller natt? - Fånga dagen, sov på natten
4. One night stand eller förhållande? - Just nu, inget
5. Tv eller internet? - Televisionen
6. Pepsi eller cola? - Vatten
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Ingendera
8. Färgfoto eller svartvita? - Svartvitt
9. Telefonkontakt eller face to face? - Öga mot öga
10. Bilddagboken eller myspace? - Vad är myspace?


Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nej, därför att jag aldrig smiter ut
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Det är väl ganska uppenbart
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jag gör något jag ångrar, dagligen
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Säkerligen inte
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ohja
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Jag gillar inte någon
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Utan tvekan


Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Nej
2. Är du glad? - Nej
3. Är du fundersam? - Jämt
4. Är du uttråkad? - Ja
5. Är du tysk? - Va?
7. Är du italienare? - Saru?
8. Är du fransk? - Hör inte?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja
10. Gillar du någon just nu? - Nej


Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - Säg det
2. Namn? - Jennifer
3. Vart bor du? - Sveg/Färila
4. Hur många barn vill du ha? - Det återstår att se
5. Vill du gifta dig? - Det återstår att se
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Äter den
7. Har du ätit sushi? - Ja
8. Favoritglass? - Den finns inte längre, men Magnum... Någonting
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Två, och ingen av dem äter jag
10. Humör? - Lika som för några minuter sedan


Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
2. Har du en hund? - Ja, familjen har en
3. Sover du helst själv eller med någon? - Själv om sängen är liten
4. Tror du på spöken? - Ja



Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Ja
2. Skulle du vilja väga mer? - Absolut inte
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Nej, men tack för att du frågar
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej


Kan
1. Kan du röra på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Om jag pressar ner näsan, ja
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja, det är inga problem
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Absolut, ja
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej, jag går inte omkring och visar magen så jag skulle anse det som en onödig sak att göra
9. Kan du suga? - Nej, men jag kan äga
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja



Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Alla människor ljuger minst en gång om dagen så, ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
3. Har du syskon? - Ja
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Det är möjligt
6. Har du varit full den här månaden? - Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej, annars skulle jag inte gjort dem
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Pussat? I sådana fall skulle det vart mamma och pappa, men kysst? Nej
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

3. Skulle du vilja ha sex nu? - Nej, men tack för att du frågar



Hahahahahha!

Men vet du inte var myspace är? o_O



jag kanske gör den här listan jag med :>

2009-03-05 @ 23:06:42
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hhaha! Jaa xD

Nej jag vet inte vad det är! hahaha!

Jaa, gör det, den var kul! :D

2009-03-06 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0