gODNATT sAGA, ELLER NÅTT SÅNT KOLIJOKS!

Ja, vad gör jag uppe så här sent? Jäkla tok... Jag måste börja vända de här dumma tidsfasonerna. Nu ska jag klä av mig och ta på mig min älskade Ozzy-tshirt. (Jo, jag tvättar den emellanåt.) Sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa ur den überbraiga illustruerade skräckboken som jag lånat på skolan. Eh... Ah,jusste... Klockan är ju faktiskt 00.28! FUKK, då kanske jag nöjer mig med att bara sova.

Jäkla tok jag är. Fast... Jag har ju faktiskt sovmorgon.
NEJ, förfasiken, nu ska jag lägga mig.
Godnatt, sleep well. Fast det gör ni säkert redan. Eller vad vet jag, ni kanske är nattugglor? Jag är ingen nattuggla, så jag vettesjuttsingen vad jag gör uppe så här sent om kvällarna. Men nuuuu ska jag sova i alla fall! Ska bara kolla lite till på datorn, hihi. Fast, jag kommer säkert vara uppe till mycket senare om jag känner mig själv. Jag kommer att fastna vid datorn och sitta här och häcka i sisådär några minuter till. Fan vad jag skriver, hej och hå, detta skulle bli ett kort inlägg var det tänkt. Men se vad mycket svammel jag hade på hjärtat en kväll som denna. Jag blir alltid så här på kvällarna, det är typ som att vara full kanske. Man bara svamlar på utan att bry sig eller tänka sig för, man blir liksom lite cool. Eller, cool var väl ändå att ta i, men ja. Ni kanske fattar. Hahahah, ni? Gash, vafan, jag sitter ju och skriver till mig själv och så skriver jag ni? Hhaha kul. Vad knepigt att sitta och skriva till sig själv, ja herrejösses vad konstigt... Åh, juuuuuusste, imorgon blir det mat på den "fina" restaurangen Pärlan med skolan, eller typ... Några utvalda, jag är en av dem. Fatta cool jag är liksom! Fast det är säkert pyttipanna eller palt eller något sådant äckelpäckel till mat. Då spyr jag i så fall! Jag tror jag måste borsta tänderna snart också förresten, har inte gjort det än. Så jäkla äckligt att inte göra det, bläh. Jag fattar inte hur vissa "inga namn nämnda" klarar av att inte göra det?!! Liksom, whaaat?! Men, jaja. Hur som helst... Nu ska jag fan ta och sova!! Jävlar vad mycket jag svär också för den delen... Det borde jag inte göra, det är fult. Sen säger jag fitta så jäklarns många gånger med. Det är ju knasfult. Jag ska säga analklåda i stället. det blir bra. Hmm... Unrara just hur mycket stavfel detta "lilla" blogginlägg har. Vill inte ens tänka efter. Jag hatar stavfel!


MEN VAFAN, SOOOOV NU DÅ!!!!!!
NU JÄVLAR SKA JAG FAN SOVA, Å HERREJÄVLAR VAD JAG SVÄR VAD ROLIGT. fNISS, OJ CAPS LOCK ÄR PÅ, JAG ORKAR INTE ÄNDA
sORRY, ÄNDRA HEJDÅ GODNATT FÖR SISTA GÅNGEN JÄVLA KNÄPP JAG ÄR, JAG ÄR TRÖTT MAN MÅSTE URSÄKTA MIG DFÖR WDERT½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0