Malinski, Josefinski

Yej, jag fick schemat över jobbet på Senioren idag (älderomsorgen i Sveg.) Det blir några kvällar till 23.00 och två hela helger på rad. Även jobb på dagen. Så jag får ju lite phängar.
Howevvaahh, så har jag, Malin, Lovisa, Josefin och Emma varit till Nore. Emma och Malin var de som badade, vi andra solade. Jag somnade... Jag somnar överallt har jag kommit på. På bussen, i bilen med okända såväl som kända människor, i skolan, på stränder, på golvet, vid datorn, soffan, överallt när jag blir trött. Jag kan sova vart som helst, när som helst, hur som helst. Efter vi solat/badat åkte vi i alla fall hem till Malinski och studsade studsis och hade det allmänt trevligt och somrigt.    


Mmmh, just nu ligger Molly nedanför mina fötter och värmer dem. Puss på henne <3
Förutom att hon vart så glad när jag kom hem att hon kissade i soffan... Och senare när jag lyfte upp henne och skulle gosa, så kom en lååång stråle med gult äckligt kiss och landade rakt på mina ben (igen) och på mattan. Haha! Det var bara att gå och duscha av sig igen.

Kommentarer
Postat av: Mrs Starfighter

molly är söt fast äcklig ibland.

Precis som du jenniferski :) <3

2009-05-29 @ 23:59:41
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tss, jag är äckligt jämt ;)



And I Like It Dirrrty...

2009-05-30 @ 00:02:36
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: McAwsome

Jennysnusk vs emmasnusk, molly är söööt och att bada i nore och att sova är totally awsomnesXD<3

2009-05-31 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0