Morsdag

Ja, vad säger man... Grattis på morsdag? Ha den äran på morsdag? Hoppas du får en trevlig morsdag? Nä, jag älskar dig mamma... Det låter bättre i mina öron.

Vaknade imorse med en svart utsuddad prick på kinden, identisk med den på handen... Stämpeln från igår hade klonat sig. Sedan märkte jag att mina knogar var upprispade. Tegelväggar säger jag bara. Och varför vet jag inte, bara kände för det antar jag. Myggbett i massor över hela benen, inget man kände då, men ack så väl idag. Jag tror inte en enda människa slapp undan mig, mina kramar och kindpussar igår. (Ni har mitt medlidande.) Ont i nacken har jag också, jag är inte så säker på varför. Det skulle kunna vara så att jag headbangade, men jag minns inte. Idag har jag varit till farmor och farfar och ätit hallontårta som min farfar åstakommit. Den var god, mycket god. Sen har jag sovit på en stol ute på gräset. Det var chill!


Jag har brutalt snott denna bild av Evelina. Tagen från Mirjas balkong igår.

Kommentarer
Postat av: McAwsome

stämpel på kinden efter sömn är en klassiker, jag glömmde bort morsdag men tog med mammsig på en promenad för att återgälda det, och sa du är min bästa mamma och den ända! skamsen är man...

2009-06-01 @ 10:44:33
Postat av: Mamma

Älskar dig :)

2009-06-01 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0