sSssSSssSs

Some people...
Yeah...
Varmt ute idag typ... Nej, inte så värst förresten. Jag är dålig i skolan, japp. Känner mig inte alls något vidare duktig. Hmmm...  Igår var Josefin och Malin här. Vi cuttade Malins hår utomhus, när massa bilar for förbi, det var ganska intressant att se deras miner måste jag säga. Efter det gjorde jag rabarberKRÄM och bjöd på, passande till filmen vi såg (Benny and Joon, som Josefin är helt galet *** på, hähä.) Sen vart det sovdags och vi... Sov... Sen vaknade vi, och sen klev vi upp, och sen gick vi till skolan, sen, nej vänta, vi ÅKTE till skolan, sen... Så gick vi... Och då ringde det någon människa och talade om att jag mest troligt fått ett sommarjobb. SEN så hade vi lektion och jag målade klart på tygpåsen/väskan. Efter det vart det kulturvandring genom Ljusdal. Sen stack jag hem.

Kommentarer
Postat av: McAwsome

Har du fåttt sommar jobb endå? Najs som fan ju! Men du skolan ordnar sig jag lovar! Åtmisntonde tror jag på dig:)

2009-05-28 @ 18:19:11
Postat av: Jennifer

Jaa! Fast det är inget skrivet i sten ännu... Men mest troligt så blir det så ^^



Aaw ^^ ja det hoppas jag att det gör :)

2009-05-28 @ 18:33:19
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0