Mjukporr för tjejer- New Moon

Igår var det öppet hus på skolan. Hmm... Kort sagt om hela dagen och kvällen får bli:

Öppet hus- dela på en vänskapsbanan med estettvåan- modevisning- hem till Malin- dricka te- peppa inför bion- åka bil till Hudiksvall med Malin, Josse, Emma och Lovisa- mycket party i bilen- New Moon på bio klockan 23:59- åka bilen hem- höra på äckligt tjejigt snack om hur snygg en av skådespelarnas kropp var- låtsas sova- hem till Malin- sova på hennes soffa.

Sådär ja!


Nu har jag städat lägenheten, sååå skönt att det är gjort. Riktigt äckligt innan alltså. Dock ligger disken kvar. Men den kan få ligga där för nu ska jag se på film. Sen åker jag hem till Sveg, eller seg-sveg. Jag kommer få en mycket tråkig helg. Hoppas Elina hämtar sin tavla också...



Haha, den här bilden är så sjukt ful. Röda mörtögon och lite halvt efterbliven min.


Bilderna är snodda från Josefin.

Kommentarer
Postat av: Fredriko

Snälla säg att du tyckte filmen var kass :O Då finns det hopp om mänskligheten.

2009-11-21 @ 19:25:19
Postat av: Jennifer

Jag tycker att alla överdriver om den där jäkla filmen. För den är verkligen inte SÅ bra. Den är liksom lite som mellanmjölk, lite varken eller liksom...

2009-11-21 @ 19:28:59
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Fredriko

Jaja, du är bättre än dom andra tjejerna i alla fall xD

2009-11-21 @ 23:12:39
Postat av: Jennifer

Hahah! Ja jag sitter ju inte med en Edward-dildo i handen ;D

2009-11-22 @ 11:20:27
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0